Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Ines - 7 mars 2008 22:07

Japp, blev film i kväll! Har firat nya jobbet med rena lyxfredagen! Klippt håret och varit på bio. Det blev inte helt otippat:

 P.S I love you.

Himlens hjärta


En sorglig men oxå väldigt fin film. Klart sevärd.

Ha en bra kväll! 



Av Ines - 7 mars 2008 21:54

Usch! Startade dagen på värsta tänkbara sätt, jag försov mig. Sen fick jag dessutom en väldigt konstig kommentar på jobbet? Men tänk om du varit ordinarie och det varit meningen att du skulle börjat klockan åtta? Vad är skillnaden tänker jag då? Om någon bokar mig från åtta, så är det väl för att det finns en uppgift från klockan åtta? Eller?


Om det sen visar sig att jag inte dyker upp och de ringer hem och märker att jag försovit mig. Tror man då att:


  • Jag gjort det för att vara taskig?
  • Att jag kommer att dyka upp fem minuter senare i pyamas?

För nästa kommentar var: Men tog det så här länge? Det tog fyrtiofem minuter för mig att vara på plats. Jaa, jag tog mig friheten att både duscha och koka kaffe. Är jag inte på plats när frukosten serveras så är det i mina ögon en halvtimme då inget speciellt händer. Så varför lukta skunk och känna sig äcklig en hel dag? 


Åh, vad jag avskyr såna kommentarer! Jag vet att jag gjort fel så strö inte salt i sår... 

Av Ines - 7 mars 2008 21:43

Sänd e-kort.

http://www.thehungersite.com/clickToGive/sendecard.faces

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards