Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Ines - 13 mars 2008 23:37

Ännu en anledning att slå ett slag för Pajala! Läser på NSD:s nättidning:  
Operaflyg till Pajala  
PAJALA. I sommar erbjuds stockholmare att flyga till Pajala för att gå på opera.- Vi gör ett försök med att erbjuda operaintresserade stockholmare att få uppleva Bengt Pohjanens och Kaj Chydenius opera om Lars Levi Laestadius, säger Kjell Eriksson vid Pajala resebyrå.

Jag hoppas det lyckas! Samtidigt pågår Pajala marknad och Charlotte Kallas hemtrakter är ytterligare ett dragplåster. Kan det vara ännat än bra? 

 

Av Ines - 13 mars 2008 22:53

Blir troligen förlängning nu? I vart fall så fick vi rapport om att kvinnan jag vikarierar för har förlängd sjukskrivning till 30 april! Lycklig, men taskigt att det måste vara på nån annans bekostnad.


Hittade en himla kul bok i personalrummet! 12000 skäl att vara lycklig! Kan det finnas så många? Började bläddra i den och joo, det finns det....om jag räknar in ALLT! Ni vet, om jag kollar på klockan och ser att det är fyrtiofem minuter till bussen går...yes! hinner med frukost. Vaknar på morgonen och kliver upp...yes! jag är frisk, har en anledning att vakna, har ett hem...Bara i den processen har vi tre anledningar!


En bra dag med sovmorgon. Stängde på jobbet så kvällen rasslade bara till och tog slut. Har blivit tipsad om ett nytt spel...shit, vad kul! Finns på: http://www.se.zylom.com/game/358/feeding-frenzy.html

God Natt!

Av Ines - 13 mars 2008 07:05

Jag, som missat det mesta kting melodifestivalen blev jätteglad när kag upptäckte att jag kunde lyssna på bidraget.  http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1080209


Så äntligen har jag lyssnat på Nordman. I lågornas sken.


Ha en bra dag!

Av Ines - 13 mars 2008 07:03

Brukar mejla min vän och fd kollega ibland. På kul, för att vi trivdes ihop...Nu uppdaterade jag hene om mitt långvick. Åh, kan jag bli annat än glad för det svarsmail jag fick?



Hälsa från en föredetta kollega att de gjort veckans klipp!
Kram Camilla



Hej!

Dagens glada besked från vickjouren: Det behövs en vikarie fem veckor på
Backen skolan. Ringde upp rektorn och jag är välkommen från måndag fem
veckor framåt med trolig förlängning.

Bytt bloggadress och finns nu på http://ines.bloggagratis.se

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards