Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Ines - 8 mars 2008 19:45

Nä, blev inte bio med grabbarna i kväll. Så jag kan ju se på en favorit i kväll: Nordman! Alltid lika bra..

Av Ines - 8 mars 2008 19:12

Vad mycket fint det går att göra i tovat! Detta är gjort av Lena Siljebo.

Tovat.


Fiaspel "Familjen"


Mamma ,pappa och två barn... helt enligt normen som Lena uttryckte det.(Fågeln hör inte dit, men den har Lena oxå gjort.)


Tovat 1


Blandade söta saker. Nallar och fler fia-pjäser samt nåt hjärta.


Tovat 2


Speldosa med en tovad nalle på.



Tovat 3


Babyskor.

Hur kul skulle det inte vara att kunna..... Vi har alltså haft förmånen att ha denna kreativa människa som kursledare idag. Hur roligt som helst! Men det som ser så enkelt ut är svårare än man tror. Krävs övning och tålamod för att kunna göra så fint som Lena...men det är fruktansvärt roligt att ha försökt. Självklart kom jag hem med nål och ull...47 kronor. Här ska testas.

Ha en bra kväll!


Lenas egen sida: www.siljebo.dinstudio.se

Av Ines - 8 mars 2008 08:28

Grattis Ni med! Grattis! Har en som firar namsdag, en som firar förlovningsdag och en som fyller år i dag. Grattis och ha en bra dag!

Av Ines - 8 mars 2008 08:11

Grattis ALLA kvinnor! Blommor. Nja, det är långt kvar till jämställdhet...men det är VÅR dag ändå! Själv ska jag vara på tov-kurs med Lena Siljebo. (hoppas jag blev anmäld?)Fick en lite ironisk kommentar: Jaha, som riktiga kvinnor ska kunna! Nä, bara för att det är kul! Göra nåt kul för sin egen skull på kvinnodagen tycker jag är bra.Ha en bra dag! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards