Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Ines - 14 mars 2008 23:24

Blev en tidig start i morse. Vågade inte riktigt lita på att hinna fram i tid på 40 minuter så jag tog bussen som gick tidigare. Resultatet blev att jag var tjugo minuter för tidigt på jobbet! Måste vara rekord för mig?

Hade tidig fredag så jag gjorde ett stop i stan innan hemfärd. Laddade mitt busskort så nu har jag ett månadskort. Kan åka hur mycket jag vill i en månad framåt! Wow!


Har ägnat kvällen åt att rensa min brevlåda. Läst gamla mail som kommit för så himla länge sedan känns det som...


Har ambitionen att kliva upp tidigt i morgon och röja som en tok. Hinner inte mer än bli av med ett besök så kommer nästa...denna gång inte nattgäster, men måste röjas ändå. Åh, vad jag ser fram mot att få en helg som inte är inbokad med tusen olika måsten! För även om det är kul så är det frustrerande med denna känsla av att inte räcka till....

God Natt! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards