Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

En knasig dag tidsmässigt....

Av Ines - 20 maj 2008 23:52

Nu har jag sovit så där helknasigt igen. Först har jag klivit upp "mitt i natten" och blivit supertrött och så sovit en stund när jag kommit hem. Vem är inte trött nu? Tja, ska försöka om en stund iaf.


Ibland blir jag så glad över de kloka människor jag har omkring mig. De som kommer  med nya ideér på gamla problem. Skulle vara ett möte uppe i Luleå angående ett av barnen idag. Hade jag fått veta först igår så chansen till deltagande var ju inte så där lysande stor. Då säger min kollega: Ja, hade du vetat om det hade du ju kunnat kopplas in via gruppsamtal! Jamen det är ju faktiskt en lysande idé. Miljövänlig oxå. Det har jag aldrig tänkt på när jag blåst upp till Luleå för möten tidigare? Med dagens teknik är det ju mycket som förenklats i vår vardag.


Gör ju misstaget att planera in så mycket till mina öppningsdagar men slutar ju oftast med platt intet. Är ju så himla supertrött efter tidig uppstigning oftast. Men dagens bästa är väl att jag anmält mig till sommarverksamheten i alla fall. Alltid något att vara nöjd med. 


God Natt! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ines - 17 januari 2013 19:57

Har klippt håret idag i  min nya hemby. Nöjd med resultatet.   ...

Av Ines - 17 januari 2013 19:51

Vem känner inte igen sig?   http://fredrik.cafe.se/mina-ursakter-for-den-sparsamma-blogguppdateringstakten/   ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:34

Nu har jag sett byns skidspår! Blir onekligen sugen att fixa nya skidor...       Hur fina som helst.       Dubbelspår med gott om plats.    ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:27


Vissa människor ska som bara finnas. De har funnits alltid. Men så kommer budet att vår förre partiledare:       Lars Werner gått bort.      Jag önskar inte livet ur någon, men hade kännts mer logiskt med CH Hermansson.... ...

Av Ines - 12 januari 2013 18:20

Jag kan bli galen på alla dessa val...elavtal, mobil, telefonabbonemang, internetuppkoppling... När jag flyttade upp igen så fattade inte jag att jag kunde tagit med mitt avtal.   Nä, jag hamnade på nåt dyrt tillsvidareavtal! Men det lokala elbol...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards