Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Ines - 4 maj 2008 23:19

Himla skönt att komma bort men en ännu skönare känsla att komma hem! Om än utan min vän och vapendragare i världen. Kände mig som en skurk att bara överge en trofast vän så där på en parkering....Förhoppningsvis i goda händer hos Tomas och Klas men de har som inte samma känslor för min bil som jag!


Men hur skönt är det inte att sova sig hem? Helt lysande att åka buss egenligen? Blev inte allt som jag tänkte i Luleå men jag hann med det viktigaste: träffa pojkarna och uppvakta Johan.


Mötte en tant i kyrkan som blev så himla glad att se mig! Det var ju kul men kunde inte placera denne? Gick igenom mammas alla bekanta men nädå. Det var en bekant till mig. En gång i tiden kontaktperson till en kompis jag hade i Luleå. Vilket minne att komma ihåg! För en fd kollega bara blängde när jag hälsade? Oj, vad har jag gjort honom? 


Nä, sängen nästa nu. Blir konstigt att börja jobba igen men framförallt att inte ha min kära bil i stan.


God Natt! 

Av Ines - 4 maj 2008 19:00

Fick ett himla märkligt samtal idag. Det ringde en husköpare som funderade på att köpa mitt första hus. Blev himla ställd, faktiskt. Vad säger man? Jag har inte sett eller bott i huset på 12 år! Kan ju ha hänt massor som inte jag har en anining om? Självklart blev jag nyfiken! Hur ser det ut nu? Vad har de gjort? Näää, vad ledsen jag blev att höra att buskarna vi planterade och tyckte blev så bra inte finns mer...Shit! Hur kunde dom?


Men kanske blir det husköp och lite lycklig över att det ändå var en snickare jag pratade med...som en mamma som oroar sig för sitt barn! Det är nog ett hus jag alltid kommer att ha känslor för? Mina barns barndomshem helt enkelt.


God Kväll! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards