Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Ines - 22 maj 2008 23:27

Det här är väl inte det första man tänker på som souvenir från Paris?    Slangvinda  Men det var vad faster kom hem med. 

Av Ines - 22 maj 2008 22:57

I morgon skall det ske! "Jesus" skall besiktas och det känns aningen olustigt om sanningen ska fram. Vad blir domen? Förra året fick jag tips om att besikta i januari för att inte rosten skulle ha hunnit fara fram så hårt på den. Men eftersom jag hade så tjabbiga vindrutetorkare så lät jag bli...nu är de bytta och jag fick en resumé av hur det gick till!!!


Det började med svordomar och andra hårda ord om min dyrgrip. Sen pratades det om stjärnmejslar i lite snällare ordalag och slutligen så byttes det med hjälp av min svåger som fick ta till det tunga artilleriet...


Nu vet jag vad jag gör i helg. Har ju varit lite i tanken på Nordmaling och ännu en pysselträff men jag får besök. Fint främmande från Luleå! Äntligen får jag återgälda lite av gästvänligheten Monika visat mig när jag varit  i Luleå. Kanske blir det pyssel ändå för hon är lite sugen på att lära sig.


God Natt! 

Av Ines - 22 maj 2008 22:55

Det finns de som tycker jag ska lära mig den här till skolavslutningen...med lite omgjord text då...

Av Ines - 22 maj 2008 22:25

Hur klurig är inte jag? Har testat att göra en länk och det funkade!! Så vill ni spana in "tremiljonersbloggen" så klickar ni er till  Esbatis kommentarer: V-P-V'


God kväll! 

Av Ines - 22 maj 2008 22:14

Kvällens ta reda på fråga:

Vad är detta? Vad är detta som växer i gräsmattan? Hoppande spindel Snälla svara...nu vill vi veta... 

Av Ines - 22 maj 2008 19:56

Nu har projektet dragit igång igen! Har väl legat nere för att hämta andan eller tagit helg?  Stubbe 15 maj

Så här såg det ut 15 maj. 
Stubbe 22 maj

22 maj börjar de kapa rötterna oxå!

Irja i gropen

För att få en uppfattning om storleken har Irja ställt sig i gropen. Hon har ju alltid pratat om damm? Men lutar det inte åt swimmingpool? To bee continued.....

Av Ines - 22 maj 2008 19:53

Efter gårdagens kvällsmöte så till och med drömde jag om min kollega! Oj, och när jag sa det till honom så tyckte han det var dax för semester. För mig då förstås.


God kväll! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards