Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Ines - 19 maj 2008 23:34

Ännu en kväll som bara försvann! Tja, ibland blir det så bara. Fastnat i telefon bla och det är väl helt ok. Får fortsätta i morgon helt enkelt. Blev lite full i skratt när jag pratade med grabbarna i kväll. Hade en kommentar i min blogg från Krille. Var helt övertygad om att det var från min egen Krille. Men han hade ingen aning om vad jag snackade om! Häpp! Är ju ett inte helt ovanligt namn...God Natt! 

Av Ines - 19 maj 2008 23:28

Har jag nu erkänt ett misstag kan jag erkänna ett till! Detta är bilden av gårdagens STORA miss:  Scanner  Här glömde jag bilderna jag tänkte scrappa igår. Har ju oerhört svårt för att göra nåt med bilder jag inte scannat av.Har jag dem i datorn så gör det ju inget att jag klipper och klistrar. För mig är bilderna av pojkarnas barndom både oersättliga och ovärderliga! Som för alla föräldrar antagligen...

Av Ines - 19 maj 2008 18:02

Jag brukar ju klaga på att det inte händer nåt på hemmaplan. Jag hinner helt enkelt inte vara hemma och ta hand om mitt hem... Men det händer saker! Det här hängde jag inte alls med i:  Luktärt.  Mina luktärter som bara blev två! När drog den långa iväg? Sist jag tittade var den inte mycket för världen!  Ha en bra eftermiddag!

Av Ines - 19 maj 2008 17:14

Det blev lugnare i lokalen på söndagen jämfört med dagen innan.  Scrapp-gäng Nu fanns det ju tom tomma stolar!

Bild.  Här var utmaningen att använda svart/vitt/ droppe och en fjäril...  Bild.  En vinnarbild men i vilken kategori? Förstå varför jag blev så glad över MIN vinst med den här konkurransen?  Kort
 Kortutmaningen!
 Ännu ett pris...  Ännu ett pris bärgat! En praktisk väska för alla pennor, verktyg och annat som används.  Ha en bra eftermiddag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards