Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Ines - 28 maj 2008 23:08

Jag är inte särskilt förtjust i leverpastej. Skulle nog aldrig komma på tanken att köpa hem det heller. Men igår vid målgång så bjöds vi på små kex med leverpastej på. Tja, allt att äta var i det läget ett välkommet tillskott. Efter ett smakprov så blev jag oerhörd påmind om väntan på min äldsta son på BB! Blivande mödrar serverades leverpastej-mackor som mellanmål. Nyttigt med allt järn förstås...Att leverpastej skulle ha den effekten efter 22 år? God Natt! 

Av Ines - 28 maj 2008 23:04

Av nån outgrundlig anledning fastnar jag alltid här: http://mammamarlie93.blogg.se/ För att kolla om det blivit nåt än. Varför? Känner henne absolut inte, så även om är det ingen baby jag kommer att träffa. Den svenska nyfikenheten antagligen? God Natt! 

Av Ines - 28 maj 2008 23:03

Absolut känslan för dagen!

Av Ines - 28 maj 2008 22:51

När man känner att det är helt fel med jeans- shorts hade varit bra-då är det definitivt sommar! När vårruset är avklarat, då är det sommar! Alltså är det sommar idag! Nöjd igår med insatsen i vårruset. I dag kändes det lite här och där att jag varit med...Men har satt ut massor av solrosor (ca 30stycken!) tillsammans med barnen så mycket tid att känna efter har det inte varit och tur är väl det? Åh, så påmind jag blir av förra årets roligaste grej: Johans student. Nu pratar var och varannan om att de har en student i huset. Snart dax för mig igen? Men först ska vi äta sjuttonårs-tårta. God kväll! 

Av Ines - 28 maj 2008 17:00

Trevligaste reklamen igår måste nog Akademiska Hus stå för?  Vilodag.  Detta vykort låg i påsen man får vid målgång! Synd bara att jag inte har möjlighet att utnyttja erbjudandet på baksidan: En guidad rundtur runt dammen och trädgården.... 

Av Ines - 28 maj 2008 00:37

Är inte VK:s bild från vårruset i Umeå alldeles lysande? En tjej med Luleå-tröja på sig! 

Foto: Björn Wanhatalo

777 bilder i stort bildextra från Vårruset Nu har Vårruset i Umeå precis avslutats. Drygt tretusen kvinnor har sprungit en fem kilometer lång tur i vårsolen.
Här finns totalt 777 bilder från kvällens stora löparfest.
Visa bilderna!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards