Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Ines - 12 maj 2008 23:42

Har tänt ljus för pappa ikväll.  Pappas ljus. En dag som du finns mer i tanken än vanligt....

Av Ines - 12 maj 2008 23:27

Började dagen i godan ro...åt frukost och bäddade ihop bäddsoffan för nu skulle Alexandra dra hemåt. Lovat att skjutsa in henne till tågstation. Gick hur bra som helst tills jag kom till jobbet. Då såg jag den! Alexandras mobil. Shit! En titt på klockan och jag kunde konstatera att näää, inte ens med bästa vilja i världen skulle jag hinna till tågstation. Det slutade med en försenad hemresa för henne efter ett besök på mitt jobb. Så det kan bli...


Nästa paniktanke var en tanke på lönerapporten. Har jag lämnat in någon för denna månad? Fick telefonnummer av min chef och ringde lönekontoret. Njet, och idag var sista dagen för att få lön i maj. Oj, blev till att sätta sig direkt och plita ned då. Så jag skrev och fick samtidigt en desperat Alexandra i luren som talade om att hon var kvar i stan. Panik på varsitt håll då...(äpplet faller inte långt från trädet?).


Slutet gott, allting gott. Det blev lön även denna månad och Alexandra är hemma i Luleå med sin mobil med sig. Hade ju tänkt skicka den med bussgods ett tag.


Har haft ambitionen att lägga mig tidigt i kväll men på nåt märkligt sätt tickar klockan alltid iväg??


God kväll! 

Av Ines - 12 maj 2008 17:37

Har hittat en ny favorit i scrapvärlden:


http://pysselsida.blogspot.com/


Åh, om jag skulle vara lika duktig!

Av Ines - 12 maj 2008 17:35

Saknar dig


Pappa
10.03.39-12.05.05


Saknar dig

3 år idag.

Du fattas oss!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards