Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Ines - 28 maj 2009 23:00

I dag kom brevet med stort B. Ett anställningsbevis som gör det möjligt att gå in på AF och boka in min flytt!


Att det dessutom innehöll en kort hälsning från min blivande chef som hälsar mig välkommen ned, gjorde ju inte brevet mindre kul att få.


Åh, nu vill jag se min lägenhet. Inte sen. Nu.


God Natt!

Av Ines - 28 maj 2009 22:54

Jag har fått sommarjobb! I och med det så tog jag också ett beslut att anta ett fint erjudande: Jag följer med till Södertälje om jag får se Wij trädgårdar!


Japp, det kan jag stå ut med. Få hjälp med att skruva ihop säng och slå ihop köksbordet igen, se var jag ska bo och rent allmänt ställa i ordning. Det enda som krävs är att jag under en dag tittar på:


Blommor, trädgårdar, mm mm


För finare bilder: http://www.wij.se/default.asp


Blir ju som lite minisemester samtidigt. Dessutom är två stycken snabbare än en....

 God kväll!


Av Ines - 28 maj 2009 09:32

Har fått en spännande uppgift nästa vecka: Mathållningen för en förskola med tre avdelningar. Bara en dag, men ändå. Jag tackar min lyckliga stjärna att Gordon Ramsey inte är där. Tur också att det är ett mottagningskök så jag ska inte laga maten, bara ta emot och servera. Nä, annars hade jag nog inte vågat....


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards