Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Ines - 5 maj 2009 23:00

Har ända sedan 20 april klickat in mig på bostäder i Södertälje. Verkar komma upp en hel del....


Men efter att ha pratat med en riktig människa har jag idag fått höra att det är svårt....rent av skitsvårt att ens tänka tanken att det skulle kunna lösa sig.


Jag har med en dåres envishet ändå klickat in intresseanmälningar på typ 8 lägenheter. Tre riktigt trivsamma om jag bara ser till planlösningen. Så har jag pratat med medborgarkontoret om att de ska skicka en lista på alla privata hyresvärdar också.


Nog vore det väl skrutt om det skulle strula med bostad? Hur många kan stoltsera med att de fått jobb? I tider som dessa? Varslen duggar tätt nu, tycker jag.


Dessutom kom mitt lönebud idag. Jämfört med vad jag tjänat i Umeå,(har ju just deklarerat) så är det mer. Mycket mer. Men är det bra? Vad ska jag jämföra med?


God kväll!

Av Ines - 5 maj 2009 22:53

Små barn kan verkligen konsten att vara här och nu. 



Jag har fascinerat betraktat hur en lill-kille höll på att skruva och vända och titta på en liten sten.....länge, länge på dagens utevistelse.

Av Ines - 5 maj 2009 06:44

I dag behövdes inte mycket för att göra mig lycklig:


Jag har vaknat och känner att ryggen funkar som den ska igen!


Kan fara på jobbet och göra min del av jobbet.

Till tjejerna som hade tålamod med mig som vikarie igår:

TACK!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards