Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Ines - 18 maj 2009 23:15

Lägenheten jag blivit erbjuden är i ett höghusoråde med sex höghus, nära en fotbollsplan, inte långt till en kyrka, med närhet till sjukhuset.....Det låter ruskigt likt....Ålidhem där jag bor nu!


Kommer att kännas som hemma då?

Av Ines - 18 maj 2009 16:10

TACK!



Till den vänliga människan som ordnade så att jag nu är med lägenhet.


Det såg himla mörkt ut på ALLA bostadsföretag och så var det bara HSB kvar. Där fick jag napp!


Så nu kan jag lugnt sova vidare och veta att jag har bostad när jag kommer fram.

Av Ines - 18 maj 2009 15:18

Nä, jag lyckades aldrig få in nån banner, men jag fick ett tack ändå. 

Din blogg räddar mammor!

Tack för att du som bloggare stöder uppropet för Rädda Mammorna. Under den första veckan hjälptes 405 bloggar åt att samla in nästan 40 000 kronor! Här hittar du en lista över alla som deltar och de tio som samlat in mest pengar: http://www.redcross.se/blogguppropet

Fortsätt gärna engagera dig i den livsviktiga kampanjen. Lägg upp din widget i ett nytt inlägg och påminn läsarna om att varje bidrag, stort eller smått, hjälper mammor i utsatta situationer.

Sexuellt våld i konflikter och krig samt hög mödradödlighet är två tunga anledningar till varför kvinnors situation särskilt uppmärksammas i Rädda Mammorna. Om du vill läsa mer om kampanjen hittar du bilder och artiklar här.

Det materialet får du gärna använda i din blogg.

Stort tack igen,
Röda Korset

Av Ines - 18 maj 2009 10:01

Åh, kanske har det löst sig nu? Ett halft löfte om bostad i alla fall.


 HURRA!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards