Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Ines - 3 maj 2009 21:50

Nåt jag inte kommer att sakna är detta:



Att bo närmast allas brevlådor!


Hur svårt kan det vara att ta med sig sitt eget skräp, eller skylta med "Ingen reklam"?


Det här är det första som möter mig när jag öppnar dörren, så mina grannar står inte högt i kurs nu.


God kväll!

Av Ines - 3 maj 2009 21:45

Det är klart jag färdigställde hemma.



En skumbild på Isak.

Av Ines - 3 maj 2009 17:32

Allas våran Nettan hamnade i radion igår.

Hittade ingen länk, men jag hittade henne på P4Västerbotten.


lördag 2 maj 2009 13:30

Västerbotten

Längd: 3 minuter

Format: Real Audio - Windows Media



Av Ines - 3 maj 2009 16:58


Gårdagens produkt från träffen:


 Måste ju bli en bild med pappa också.



I går höll Pagino(?) workshop. Ännu ett träsk att snubbla in i...Så mycket fint det fanns! Pensionär nu, tack!


Min duktiga bordsgranne kammade hem ett pris.


Kul, för hon gör mycket fint. Fick en del tips i helg.



Hennes lillasyster är också duktig.


(Tack för sällskapet i helg)



Inte bara glada bilder scrappas. Bidrag i en tävling.


Ännu ett vinnande bidrag. Den här tyckte jag var riktigt fyndig!


Övrigt roligt på träffen var att blogg-adresser samlades in så vi kan kika in hos varandra på nätet.


Ska göra lite slutfinish på sista bilden jag inte hann få färdig.


God eftermiddag!

Av Ines - 3 maj 2009 16:45

Detta var utsikten när jag tog paus i pysslandet. 



Uttagning till Idol- 2009.


Hade jag hamnat fel i helg?

Av Ines - 3 maj 2009 08:10

 Att det gick att shoppa loss var väl ingen överdrift. Detta är bara en bråkdel: 



Nettans butik.


 En av de stora fördelarna är att se de andras alster.



Tog ett tag innan jag fick inspiration.

Har fått färdigt en "killsnack" och hoppas på att hinna med veckans badpoje....


När orken tröt lyckades jag med bedriften att bjuda in mig på middag!


Min son brukar hävda att jag har släkt i varje gathörn och idag stämde det. Jag ringde faster Emma och sa: Du behöver ju inte göra nåt märkvärdigt....


Klart hon fixade mat. Sedan hängde hon med en sväng för att spana in vad jag höll på med. Hihi, klart hon var nyfiken. Det var ju Isak som skulle scrappas.


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards