Alla inlägg under mars 2009

Av Ines - 5 mars 2009 17:18

Ingen son i sikte. Inte i dag i alla fall. Har gått an och städat som en tok inför besöket. Nästan risk för att han inte blir insläppt om han ger mig för mycket städtid?


Senaste budet är i morgon förmiddag. Den som lever får se...


Ha en bra kväll!

Av Ines - 5 mars 2009 17:02

Det här kom i min mail:


NYHET!

Incoco - flaskfritt nagellack


Med Incocos flaskfria nagellack slipper du kladd och torktid!


Lacket lanserades på Sephora under 2008 och gjorde stor succé.


Incoco består av 100 % nagellack men är torrt och enkel att applicera. Ett paket består av 20 strips i olika storlekar. Du applicerar lätt en stripe genom välja rätt storlek och trycka den mot nageln.


En stripe består av bas, färg och topplack för ett perfekt resultat. Nagellacket håller upp till 14 dagar.



Finns i 10 olika nyanser på alla KICKS.  Pris 69 kr



Eller iaf nästan. Kom ett mail från Kicks. Absolut något för partypinglan. Står ju TVÅ 50-årskalas för dörren!


Ha en bra dag!

Av Ines - 5 mars 2009 13:34




Nä, blev ju aldrig att jag gav:



paketet.


Mottagaren påstod sig vara det ärligaste som fanns, och då kändes det lite fel med mitt innehåll. I dag öppnade jag det själv och städar så otroligt bra till musiken.

Ha en bra dag!

Av Ines - 5 mars 2009 08:35

Åh, så himla arg jag skulle bli! Det här känns inte rättvist helt enkelt:


http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=4657154

Det låter ju inte klokt, men konsekvensen skulle väl bli detsamma om hon bor kvar i huset efter skilsmässan? Då måste man väl också lösa ut den som flyttar ut? Det är bara i det här fallet pengarna hamnar som skadestånd helt enkelt.

Av Ines - 5 mars 2009 08:26

I dag kommer han! 



Japp, det var iaf vad han sa i tisdags. Vi får väl se. Han har bokat biljett till Sofia Karlssons konsert i Umeå i helg.


Ha en bra dag!

Av Ines - 4 mars 2009 16:24

Svårigheter

gör att man blir stark,

lär sig tänka och mognar.


Från Tankar om framgång av Gunnel och Kjell Swärd.

Av Ines - 4 mars 2009 15:45

Kungen har ansökt om pengar till bröloppet med stort B. Det mellan Victoria och Daniel förstås.

http://aftonbladet.se/nyheter/article4552078.ab 


Kan ingen tipsa Kungen att ge sig ut i bloggvärlden? Jag menar, Sam the Ham har ju lovat ta notan?

Skit i cashen, kungen! Jag tar hela notan!


Om nån frågar mig så tror jag nog jag skulle välja bio?


Kolla själv och välj:


http://www.alltomstockholm.se/shoppingmode/article42932.aos

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards