Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Ines - 12 mars 2009 23:15

Tänkte spana in hos en av mina tidigare favoritbloggare. Men hamnade i värsta läsningen: 

Kolla HÄR! (länk)

      The world at your feet.

En svensk baby kidnappad i ett annat land. Nä, det kändes för ledsamt.

God kväll!

Av Ines - 12 mars 2009 22:35

Upptäckte att min blogg hamnat i Innertavle! Fast det var bara för att jag skrivit om Innertavle i ett inlägg. Men nu ligger jag rätt till i världen:

Jag har placerat min blogg i Umeåbloggkartan.se!
Av Ines - 12 mars 2009 21:59

Känns lite olustigt att ha varit arbetslös idag. Välbehövligt, men olustigt. Har roat mig med slutfinishen på ett grattiskort till helgens jubilar. Dessutom har jag sovit siesta. Så in i Nordens trött bara.


Men nu håller jag tummarna för jobb i morgon och för det jobb jag sökt. Ansökningstiden gick ut i dag, så spänningen är på topp.



God kväll!

Av Ines - 12 mars 2009 21:52

Nä, jag kan inte påstå att jag direkt hängt med. Men visst känns det vansinnigt orättvist att Luleå plötsligt inte är med i slutspels-striden? Kan ju inte heller kännas roligt för Frölunda att vinna med ett spel som inte är fair play?


Först en domare som inte kan reglerna och idag en som inte kan klockan...Pinsamt är ordet.


Läs själva:


http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/article4632179.ab

Av Ines - 12 mars 2009 21:35

Att tala är silver, att scrappa är guld!


Citat från: http://scrapgalen.se/?category_id=249#



Av Ines - 12 mars 2009 20:47

Har spanat runt bland allehanda scrappsidor i kväll: 

Scrapbooking och annat papperspyssel ::

Sockergrynet.se - en av de finaste sidorna som finns om scrapbooking.
Minelle - personlig pappersdesign
Scrappa.nu - sida med tips och tekniker
Scrapbooking - Svensk sida med massor av information, tips och idéer.
Scrapbooking - Norsk sida om scrapbooing.
Scrapbook - "Sveriges första och största scrapbookbutik"
Papper&Sånt -En webshop för dig som älskar scrapbooking, cardmaking eller annat pyssel
Scraproom - allt inom Scrapbooking och Rubberstamping
Scrapyard - digital scrapbooking - svensk sida.
Irisvikning - vackra mönster och figurer av vikt papper.
Bokförlaget Myntas pysselsida - saker att göra av handgjort papper.
High Hopes - beskrivningar på hur man viker pappersstjärnor mm (eng)
 :: upp igen!::
 



 :: Stämplar ::

pysselmyran - onlinebutik med stämplar
www.formahantverk.se - Eget stämpelmärke & massor med material till dina kort!
Osmil - svensk sida med stämplar och andra tillbehör.
Rubberstamps - svensk sida med tips på hur man kan använda stämplar.
Dreamcottage - stämplar
Inkywings - Svensk sida med stämplar till försäljning.
Octoberstamps - Svensk sida med försäljning av stämplar.

 :: upp igen!::

Lemkes trä
- träull för tex vacker packetering.




 :: Tips och idéer ::

Ingelas lekstuga - pyssel, lekar, ramsor mm
Tipshörnan för hemmet - tips och idéer på sådant du kan göra för att pigga upp hemmet.

:: upp igen!::

Av Ines - 12 mars 2009 20:40

Kom på att det var flaggdag när jag såg bussen passera utanför fönstret. Men det tog ett tag att komma på varför.


Våt kronprinsessa har namsdag och då fick Daniel debutera:


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4630172.ab


Personligen kommer jag nog ha lite svårt för att tycka att det ska flaggas i framtiden då Daniel har namsdag. Eller är det bara för att jag aldrig vant mig vid att fira namsdagar överhuvudtaget?  I en familj med 15 personer har vi haft fullt upp bara med våra födelsedagar helt enkelt.


Ha en bra dag!

Av Ines - 12 mars 2009 12:33

Hittade en tävling....nä, jag vill inte vinna! Gillade faktiskt andrapriset bättre...


Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards