Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Ines - 17 mars 2009 22:34

När inga ungar längre finns är allting slut...

Vad är det då för mening om man står ut?

Visst har det blivit kaos i tidens lopp...

Men så länge det finns ungar finns det hopp!


Cornelis Wreswijk.

Av Ines - 17 mars 2009 22:07

Har fått återkomma till samma förskola, och varit där måndag-tisdag. Det kändes ju onekligen tvärdumt att vi var ute igår i regnet och idag när solen sken så stannade vi inne på förmiddagen!


Jag känner att det var länge sedan jag var i förskolans värld. Så himla trött så i kväll blev det en power nap innan träslöjden.


Har dessutom varit i kontakt med vikariebanken som förhoppningsvis har jobb åt mig i morgon. Jag håller tummarna iaf. Måste ju få nån slags lön den här månaden.


Framförallt så min shopaholictarm får sitt lystmäte på IKEA i slutet på mars...


God kväll!

Av Ines - 17 mars 2009 15:25

Det är med jobb som med ketchup. Först kommer inget och sen kommer allt på en gång.


När en förskola ringde själv till mig så tog det inte lång stund för vikariebanken att reagera och börja ringa de med..


Ha en bra dag!

Av Ines - 17 mars 2009 15:21


 Det här kortet fick jag som instruktion på ett papper. Jag fattade ingenting. Men vad enkelt det blev när Nettan visade hur jag ska göra.


Framsidan, och när man öppnar..

...jättefint. och så..


..plats för nåt fint på insidan!


Det måste jag ju absolut testa till någon!


Ha en bra dag!


Material till kort:

Papper->  White Bloom Rub ons 


Inköpsställe och inspiration: http://scrapbooking4you.se/


Av Ines - 17 mars 2009 05:50

Kom ett boktips på min mail: 
 
"Det är lätt att ta av sig offerkoftan i sällskap med Jacquemot. Forskningen om positiv psykologi och de handfasta tipsen gör det motiverande att börja tänka och handla annorlunda. Och man har roligt under tiden."
Mia Törnblom
I Vad optimister vet och du kan lära dig utforskar Nicolas Jacquemot hemligheterna bakom det snabbt växande forskningsfältet positiv psykologi: positiva känslor, lycka, optimism och "flow".

Istället för att uppehålla sig vid sådant som har gått fel i livet - sjukdom, personliga svagheter eller misslyckanden - handlar det om att rikta uppmärksamheten mot våra

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards