Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Ines - 2 mars 2009 20:33

I spänd väntan på att få gosa ned sig i soffan och säsongspremiären av Cityakuten, ska jag klistra vidare i min pysselhörna, Men så slogs jag av en hemsk tanke: Tänk om jag somnar?


Haha, jag skulle kunna ha ett inlägg i bloggen: Hundra filmer jag somnat till! Himla förargligt faktiskt men det slår aldrig fel. Igår somnade jag till och med strax efter åtta till Bones!


Ibland får jag ringa mina vänner för att fråga vem som var mördaren...


God kväll!

Av Ines - 2 mars 2009 20:30

Den här tyckte jag var kul som jag hittade hos:http://kopings-mailis.bloggagratis.se/ 


Vem känner inte igen sig?



Jag gjorde som du sa......

Jag skickade mail till 10 personer som du skrev.

Jag väntar fortfarande på  det jävla miraklet  som skall inträffa!!!!

.

Till alla mina vänner som det senaste året skickat mig:

 önskningar, kedjebrev, ängelbrev eller andra löften om tur OM jag vidarebefordrar dem......

DEN SKITEN FUNKAR INTE!!!!!!!!

Nästa år, skicka istället pengar, öl,  choklad, biobiljetter, bensinpengar, burkar  eller resecheckar!

TACK!

Dagens Tänkvärt:

Man kan inte få allt.

Vad skulle man göra med det?

Av Ines - 2 mars 2009 16:49

I kölvattnet av Viktoria och Daniels förlovning spekulerade en journalist: Kommer vi att mäkta med cirkusen fram till bröllopet? Idag förstår jag precis vad som menas. Detta är förstasidestoff från dagens Expressen: http://www.expressen.se/Nyheter/forlovningen/1.1483876/har-foll-han-ner-pa-kna


De tar sig en promenad i slottsparken! Det är väl lika mycket nyhet som att jag sågs handla på ICA?


Barnen i Afrika svälter, det är krig i Gaza, Carolines mördare står inför tinget nu.....listan på riktiga nyheter kan göras lång.

Av Ines - 2 mars 2009 14:56

Tilliten till mänskligheten fick sig en rejäl knäpp på näsan igår. Fortsätter idag med nya uppgifter. Jag säger bara som Tomas di Leva:

Av Ines - 2 mars 2009 14:23

Vår IKEA-resa i mars kändes plötsligt inte lika självklar längre. Jo, att vi ska dit är fortfarande bestämt, men hur ska vi bo? Spanade in på deras kommunsida och blev lite lycklig:


Kom till Sundsvall


Välkommen till en stad som har mycket att erbjuda konferensgäster, inflyttare, företagare, studenter, turister och dig också. Vi har bra kommunikationer, billiga villor, nära till naturen, universitet, bad och slalombackar. I Sundsvall finns ett imponerande utbud av restauranger och kaféer och idrott på högsta nivå.WOW Mycket att erbjuda även mig...Japp, det lär lösa sig på nåt sätt.


Ha en bra dag!

Av Ines - 2 mars 2009 10:55

I brist på arbete har jag roat mig med att både pyssla och ringa en rektor. Finns en tjänst att söka nån mil utanför stan. Låter spännande, men den stora stötestenen är ju: vill jag börja pendla? Skulle spara två mil på att flytta: Vill jag det?


Har spanat in lägenheter på:


KANALVÄGEN 2 A 

KANALVÄGEN 2 B 

MÅRTENGATAN 13 C


Mycket att klura på nu! Fast kan ju börja med att göra en formell ansökan för utan tjänst kan jag ju bara fortsätta vara där jag är.


Ha en bra dag! 


Av Ines - 2 mars 2009 08:32

Njet, verkar inte bli så mycket jobb idag. Ska försöka mig på precisions-jobb utan dess like...hört uttrycket"goda ideér leder ofta....".


Jag fick igång skrivaren igår! Funkar inte på topp, men det beror nog inte på mig? Ska försöka skriva ut en grej på fel format av papper...Bara för att det kommer att bli snyggt när jag scrappar sedan. Kanske.


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards