Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Ines - 7 mars 2009 22:12


Kvällens jubilar:

  


Erik öppnar paket från mig, Göran och Ingela.


Framsidan.



 

 Hans favotitsång. (En av dem)



Ett kort från när vi var till Tavelsjö.


Den egentliga presenten.


En gåva till Kyrkans internationella arbete/ Vatten för liv.


Kom hem från fest med "högsta vinsten". Eriks syskon hade hittat på en himla kul grej. Eftersom han avböjt presenter och valt Kyrkans intrnationella arbete som mottagare för de som inte kunde låta bli valde de att lotta ut upplevelser åt honom.


Bland kalas-gästerna lottades det ut att ta med Erik på cykeltur, svampskogen, bio mm. Jag vann bio-utbjudningen! Nån gång under året ska jag ta med Erik på bio och fika efteråt.


Dessutom avslöjade hans fru att han uppskattar romantiska filmer....oj, då utökades reportoaren av tänkbara filmer i ett slag. Ska bli jättekul!


God kväll!

Av Ines - 7 mars 2009 08:50

Så himla roligt att ha Christoffer här. Idag kommer vi att dela på oss. Jag ska på 50års-kalas och han drar till Idun-teatern och Sofia Karlssons spelning.


Så nu ska jag bara göra sista finslipet på bilderna jag scrappat till dagens jubilar.

Det var ju dessutom himla kul att även Christoffer uppskattade gårdagens besök på museum. Här kommer ännu en:




Västerbottens stjärnor.


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards