Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Ines - 13 mars 2009 23:27

Har inte hunnit med allt jag tänkt, men så har jag ju också en förmåga att vara tidsoptimist. Men tvättat kläder och varit på promenad och nästan, nästan färdig med Kjells kort.


Dessutom spanat på IKEA:s hemsida vad jag vill ha....OM jag nu ska ha nåt? Med alla dessa dagar utan jobb får jag kanske nöja mig med en doft av den fina världen? Nåja, blir kul att bara få ett luftombyte i alla fall.


Inte alldeles lätt att att byta bloggleverantör. Van id vissa funktioner och det som finns på den ena får man inte med sig till nya....lite konservativ är jag ju.


God kväll!

Av Ines - 13 mars 2009 14:44

njet, inget jobb idag heller. För en kort stund i morse funderade jag på om det rent av kunde vara bra? För idag är väl dagen då man bara ska dra täcket över huvudet och hoppas det blir kväll. Fast någon sa att det är bara i Sverige som vi tror på otur just denna dag. I övriga världen var det en helt annan sak.


Jag har i alla fall inte råkat ut för nåt. Ännu.


Har roat mig med att testa en annan bloggleverantör. Har inte bestämt mig för vilken jag gillar bäst ännu.


Men kanske hittar ni mig på:


http://www.metrobloggen.se/ines


i framtiden.


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards