Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Ines - 3 mars 2009 11:48

Har fastnat för Tomas di Leva i veckan.

Av Ines - 3 mars 2009 11:40

En annan:



ängel i mitt liv är Kjell.


Tack för att du raderade mailet jag skickade...kändes väldigt olustigt ett tag.


TACK!

Av Ines - 3 mars 2009 11:34

Har ju alldeles glömt bort att visa vad en av mina:



änglar i mitt liv gett mig.


Helt överraskande fick jag en:




tygpåse i min hand på fredag morgon.


Öppna, det finns nåt i...



....åh, jättefina örhängen!Som TACK för sju veckors vikariat.


TACK Patricia!

Jag blev både överraskad och jätteglad.

Av Ines - 3 mars 2009 07:34

Charlotte har ingen förklaring till siit "misslyckande". Men spelar det nån roll? Kom igen, behövs mer än ett misslyckande för att jag ska sluta hålla på dig. 


Charlotte Kalla


Jag vet inte varför hon fastnat. Kan det vara för att jag läste om hennes sommarträning? Kan ni fatta att hon springer på hjortronmyrarna runt Pajala på somrarna? Alla som någon gång plockat hjortron vet hur det är att gå på de myrarna...

Läs mer:
http://www.nsd.se/sport/artikel.aspx?ArticleId=4471316

Av Ines - 3 mars 2009 07:10

I går tog jag mod till mig och beställde tid på vårdcentralen. Det värsta som kan hända nu är att jag får jobb och måste avbeställa den. Ska plocka bort lite "skönhetsdefekter" som stör min hjärna. Födelsemärken som börjar växa är cancer. Det vet ju alla....näää, men vetskapen att de finns där och växer ger mig ångest. Bättre att ta bort och få hem ett brev där det står att det är normala åldersförändringar.


Fast det blev ju lite kul när jag beställde tid. Jaadå, det är klart du ska få tid. Du får träffa våran sköterska som gör en första bedömning. Nu kostar även det hundra kronor. Haha, hundra spänn för att träffa en kompis! Jag slängde iväg ett sms och skrattade hjärtligt.


Som att jag skulle vilja se dig. Jag har styrt om dig till en läkare direkt. De ska bort, så varför ska jag glo? Jag vet hur du ser ut. Häpp! Hon ville inte ens se mig?


Ha en bra dag!

Av Ines - 3 mars 2009 07:09
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards