Alla inlägg under februari 2009

Av Ines - 16 februari 2009 21:50

 Jodå, jag har ambitionen att ägna mig åt: 



att rensa bort. Hade varit kul att få tiden till det bara....Men så länge jag har viljan så. För är man uppväxt med: kan vara bra att ha så är slänga riktigt svårt! Men nu är det bara tidsbristen....


(Det som är lite kul med bilden är att jag hittade den i ett inlägg om att det gällde att göra plats för mannen med stort M. Njet, inte desperat på det viset.)


Ha en bra kväll!

Av Ines - 16 februari 2009 21:42

Mitt i all panik har jag också gjort nåt riktigt kul! Ett:



paket i GULD.

Japp, känns riktigt roligt att ge bort. Njet, är inte till någon av mina bloggläsare(?). Bara till en god vän.

Av Ines - 16 februari 2009 20:57

Ännu en dag då jag missade bussen. Men jag hann med en helt annan tur! 83:an som verkligen kör runt på Umeås bakgator. Hade jag inte haft panik hem, hade det kunnat vara en riktigt rolig sightseeing.....


Ska ju få besök i morgon och med en helg då jag inte varit hemma, ser det ut därefter. Åtminstone jag hinner inte med nåt annat än jobba och sova under veckorna.


Har ägnat mig åt panikröj ikväll. Fick inte heller tid i tvättstugan så det känns inte kul nu.


God kväll!

Av Ines - 16 februari 2009 15:46

Fick ett tips i helg. Vems blogg jag skulle kika in på för att veta vad som händer...


Japp, vill ni andra också veta vem som är i väntans tider:


http://jennyintebenny.blogg.se/2009/february/graviditeten.html


GRATTIS!


Ha en bra eftermiddag!

Av Ines - 16 februari 2009 06:32

Lämnade Luleå med ett: Kom och hälsa på! Tog inte många timmar så ringer de och är på väg....Näää, jag hade ju tänkt hinna städa först?


Ha en bra dag!

Av Ines - 15 februari 2009 22:57

Jaa, måste vara därför det funkat? Packade ned en svart kjol med lila överdel till festen. Köpte presentpapper och snöre i Luleå...som också råkade bli lila...och vad hade festen för tema?



Lila!


Lila ljus och servetter....njet, inget jag hade en aning om.


Annars var temat inflyttning/examen.


God kväll!

Av Ines - 15 februari 2009 22:49

Med alla allergier som finns så var detta en fest som tagit hänsyn till allt! Som tex denna kaka:



Innehåller absolut ingenting!


Jodå, den finns ju. Men absolut ägg,gluten och mjölkfri....bara en sån sak.


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards