Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Ines - 16 februari 2009 23:27

Jag har snott en bild på sötaste barnet i Västerbotten:



Går det att låta bli att tycka om honom?

Av Ines - 16 februari 2009 22:41

Vem kan låta bli att försöka?

Hittade en lista 

 Regler: Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!

1. Vad heter du? Ines
2. Ett ord på fyra bokstäver: Inse
3. Flicknamn: Irma

4. Pojknamn: Ingemar

5. Yrke:Inredningsarkitekt
6. Färg: Isblå

7. Klädesplagg: Inneskor

8. Mat: Isterband

9. Sak i badrummet: Ipren

10. Plats/stad: Innertavle

11. En orsak att vara sen: Irriterande bilköer.

12. Något man skriker: Inte nu!
13. Film: Inte utan min dotter

14. Något man dricker: Iste

15. Band: Izzy Osborn
16. Djur: Igelkott

17. Gatunamn: Istidsgatan

18. Bil: Izutzu
19. Sång: Imse vimse spindel

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Innebandy


Nää, gick ju väldigt bra?

Av Ines - 16 februari 2009 22:36

Inte lika sen den här gången:




"Mini" är laddad för stor seriefinal


Tessan har imponerat med sitt IKSU i helg skriver VF idag.

Av Ines - 16 februari 2009 22:19

I hjärtat finns ett rum

som bara är för dig.

Och var jag än tar plats

så finns du här hos mig.


Jag hör din varma röst

som inspelad musik.

Jag lyssnar om igen

för den är helt unik.

I mörker och i ljus

ditt ansikte jag ser

Ur minnet tar jag fram

de bilder där du ler.


Men bland allt du är för mig

finns något svårt att bära

- min längtan efter dig

när jag inte har dig nära. 

Av Ines - 16 februari 2009 22:19
Click to Mix and Solve

Av Ines - 16 februari 2009 22:03

Äntligen fickJohan nåt som Katrin lovat honom:



Hennes teckningskurs som hon redan gått. En hög med instruktioner för de som har intresse. Frågar ni mig så är de himla duktiga båda två.


God kväll!



Av Ines - 16 februari 2009 21:50

 Jodå, jag har ambitionen att ägna mig åt: 



att rensa bort. Hade varit kul att få tiden till det bara....Men så länge jag har viljan så. För är man uppväxt med: kan vara bra att ha så är slänga riktigt svårt! Men nu är det bara tidsbristen....


(Det som är lite kul med bilden är att jag hittade den i ett inlägg om att det gällde att göra plats för mannen med stort M. Njet, inte desperat på det viset.)


Ha en bra kväll!

Av Ines - 16 februari 2009 21:42

Mitt i all panik har jag också gjort nåt riktigt kul! Ett:



paket i GULD.

Japp, känns riktigt roligt att ge bort. Njet, är inte till någon av mina bloggläsare(?). Bara till en god vän.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards