Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Ines - 14 februari 2009 23:21

Blev en himla konstig dygnsrytm idag. Vaknade tidigt och läste morgontidningen och pratade med Johan. Sen riktigt kände jag hur supertrött jag var och skulle bara vila en kort stund. Hade "massor" av ärenden att göra på stan innan Festen med stort F skulle gå av stapeln.


Vilken chock att upptäcka att klockan var halvtvå när jag vaknade! Sen stannade min klocka och det blev första bussen jag missade, stod på fel hållplats och missade en till....


Med tio minuter i stan fick det mesta gå i rekordfart och några saker bara strykas från listan helt enkelt!


Nåja, festen blev trevlig och grabbarna får väl presenter en annan dag, så nån större katastrof hände väl inte. Ganska skönt att det finns fler än jag som känner det som att: Jag slår av väckarklockan på morgonen och så var dan på nåt märkligt sätt slut? Utan att man hunnit med allt man vill...


God kväll!

Av Ines - 14 februari 2009 23:14

Kändes som en bra idé att åka buss till Luleå. Men hade jag fattat hur svårt det är att åka lokaltrafik...då tror jag nog jag tagit bilen? Har väntat i säkert 40 minuter på buss idag....till priset av att inte hinna det jag skulle göra på stan.


Inte lätt när hela linjenätet är ändrat och jag bara läser turlistan fort och fel.


God kväll!

Av Ines - 14 februari 2009 22:53

Kvällens medaljör:



Katrin!


Äntlig färdig specialpedagog.


GRATTIS!

Av Ines - 14 februari 2009 08:37

Hittade en kul sida på nätet. Värdelöst vetande och kul fakta. Som tex om rostskydd: 


Rostskydd

Om man kunde få ut allt järn ur din kropp skulle det räcka till en 2-tums spik.

Tacksamt nog rostar människor i allmänhet inte. Järn rostar vid kontakt med vatten, eller luft med minst 70% fukt. Bilar rostar när man vänder ryggen till.



Japp, det stämmer på min bil!

Av Ines - 14 februari 2009 08:11

Ett bra sätt att börja dagen på:


http://www.utbildning-co.se/sv/peppa/peppa.asp

Av Ines - 14 februari 2009 08:09

Ha en bra Alla Hjärtans Dag!


Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards