Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Ines - 26 februari 2009 21:47

Det var verkligen inte kul att upptäcka att hela min inkorg på hotmailen hängde med, när jag vidarebefodrade ett kul bildspel. Plötsligt fick en annan människa tillgång till det allra mest privata av mig! Huga.


Som tex alla mail jag skickat en kamrat de senaste fem åren....dvs, allt jag tänkt, tyckt om livet, människor, separationer mm mm som jag gått igenom. Som jag dryftat i mail mellan henne och mig och absolut inte skulle hamna i händerna på vem som helst. Har bytt e-posadress och tömt och tömt och kastat för att få bort fem års mailande. (Så ni som brukar få mail via hotmailen från mig: kolla skräpposten om det kommit nåt!). Bara som tips.


Det enda positiva har väl varit att jag fått en snabbresumé av mitt liv och kommit fram till en sak: Det är bra nu!


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards