Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Ines - 5 februari 2009 23:15
Av Ines - 5 februari 2009 22:08

Vem vill inte fara bort?

Japp, varså god och nominera mig...har inte haft semester på tre år, så why not?


http://www.mixmegapol.se/tjejplanet


God kväll!

Av Ines - 5 februari 2009 21:40

I dag har snön verkligen bara vräkt ned hela dan. Så jag borde ju inte vara förvånad att det blev tjabb med dörren när jag skulle låsa för kvällen. Ringde runt för att komma på vad jag skulle göra och hamnade till sist på chefens telefon. Ibland är ju det enkla det svåraste att komma på: koka en kastrull med vatten så lossnar isen! Jamen, att jag inte tänkte på det själv?


Nu har jag dessutom tre nycklar till bilen så nu kommer jag aldrig mer att vara utan. En kort kväll som blev ännu kortare med övertid. Hade dessutom blivit inplogad av plogbilen när jag skulle ut från parkeringen. Men även det löste sig. Blir skönt att åka buss i morgon faktiskt. Funkade ju inte idag när jag skulle passera Ersboda oxå.


God kväll!

Av Ines - 5 februari 2009 20:39

Har varit och hämtat ut bilnycklarna jag tvingades beställa på förmiddagen. Nog blir jag ju lite sugen på:



en ny bil!


Tittade på en som kostade 223 000 kronor. Skulle bli 1900kr/månaden.

Så när jag får nycklarna till min egen bil säger jag till Toyota-killen: Vilken känsla om det hade varit nycklarna till en helt ny!


Nej, vet du då hade det inte varit så här lätt.


?????


Men nog hade det varit kul att köpa en ny Toyota, eller menar du att du inte rekommenderar det....?


Jaha! Jaja, du tänkte så....jo, de är väl fina....


Ha en bra kväll!

Av Ines - 5 februari 2009 18:05

Av Ines - 5 februari 2009 08:57

En trist nyhet: Min "särbo" kastar in handduken! Oj! Plötsligt så kommer hon inte till Umeå mer...slutar studera och jobbar vidare? Inga mer besök med trångt och bökigt. Inga knäppa kommentarer....hela hemmet för mig själv. Kommer nog att bli väldigt tyst här?


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards