Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Ines - 8 februari 2009 22:47
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Jag har ju nästan fått lust att köpa skridskor, när vi nu knutit massor på jobbet. Men jag skulle nog sluta som Ior?

Av Ines - 8 februari 2009 22:28

Blev en insnöad dag idag. Det är nästan facinerande hur mycket snö som kan vräka ned? Min ambition i fredags, att fixa nya skosnören i helg har faktiskt gått om intet....I går blev det Ånäset och idag blev det....nada.Gjorde ett försök att få ut bilen, men näää. Hade nog gått om jag varit mer envis men det var som att jag inte riktigt iddes.


Dagens insats har varit att beställa bilder på nätet. Blev en hel del och ändå kostade det bara 77 kronor. Det kändes det absolut värt.


God kväll!

Av Ines - 8 februari 2009 20:17

Åh, ibland har jag kunnat lyssna hur länge som helst på den här:

Av Ines - 8 februari 2009 15:54

Nu har det blåst faran över....jag kan tycka det känns olustigt med explosion i samma stad som pojkarna befinner sig....


Läs mer: http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4420437


Ha en bra dag!

Av Ines - 8 februari 2009 15:23

I stället för blommor:


Av Ines - 8 februari 2009 14:03

Med vänner som mina blir jag aldrig högfärdig. Jag sa till min gode vän att jag fått komplimanger som nästan kändes pinsamma. Men visst blev jag glad också. Blixtsnabbt kom frågan: Var han full?


Nä, nog kan väl även nyktra människor tycka om mig? Eller vore det en så omöjlig tanke?


Ha en bra dag!

Av Ines - 8 februari 2009 09:05

Nä, det här tycker jag inte om! Det känns för mig konstigt att man ska stå och fladdra med bankomatkortet i kyrkan. Jag vill ha kyrkan som en frizon där jag inte värderas utifrån vad jag betalar eller inte.






Västerbottens-Kuriren

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards