Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Ines - 30 januari 2009 23:55

När mina barn var små fick jag en gång höra:


Var inte rädd för att påverka dina barn. För om inte DU gör det får de någon annans värderingar! Ligger en hel del i det.


I dag har jag utvecklat det påståendet till att också innefatta : Var stolt över dina barn, för vem ska annars vara det?


Blev himla stolt idag när jag fick höra hur Stefans resultat stod sig mot övriga kurskamrater: Näst bäst av 180 studerande! Wow! TTre poäng ifrån att vara kursetta! Det är häftigt. Blir ännu häftigare när jag betänker att han "bara" kom in som reserv....


God Natt!

Av Ines - 30 januari 2009 23:49

Trots en misserabel start på helgen, så blev gick det ändå hyfsat bra ändå.Vi firade en pensionär på jobbet med att äta:

något som kallas för "kärringplanka"Nån hade kläckt den roliga present-idén:



En Alladin-ask med örhängen (och går man i pension så fylldes även det undre lagret!)Sen var inte jag med hela kvällen för jag skulle ju hämta:

Christoffer!God Natt!

Av Ines - 30 januari 2009 15:47

Ibland blir jag så in i :



arg på mig själv.


Har förlagt mina nycklar på jobbet idag. Inte vilka som helst, utan hem och till bilen!!


Helt fel dag för idag kommer ju Christoffer med tåget....och jag ska på fest på andra sidan stan före.


Att påstå att dagens planering sprack? Då tog jag i i underkant. Den fullständigt havererade!!


Ha en bra helg ni som kan....

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards