Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Ines - 11 januari 2009 23:19

Fick tips om ett roligt klipp:

Av Ines - 11 januari 2009 22:55

Oj, vad jag fått skratta i kväll! Blev inbjuden på middag hos Ingela och så avslutade vi kvällen hos Lilian. Stämmningen var på nivå: Släpp fångarna loss-det är vår...Hennes man gick och gömde sig i garaget. Har till och med lyckats promenera till Carlshem och jag tror jag gick rätt? Tja, jag hamnade hos Ingela även om det såg lite mörkt ut ett tag....


Vad kom jag på? Att jag antagligen i grund och botten är husägare. Japp, såg massor med alldeles fantastiskt fina hus på vägen. Burspråk och trädgård och annat kul....


Sen tänkte jag nästan gå från Lilian men vännerna litade inte riktigt på mitt lokalsinne och dessutom hade det blivit mörkt då.


En slö och slapp helg på många sätt men jag har lyckats med fyra bra saker:

Boka in ett teaterbesök, en IKEA-resa, sökt ett jobb samt bjudit hit Christoffer. Inte illa pinkat ändå. Dessutom blivit bjuden på mat både lördag och söndag.


God kväll!

Av Ines - 11 januari 2009 14:32

Än en gång har min tes om att umebor är inga riktiga norrlänningar besannats. Japp, om man utan att blinka klumpar ihp en tornedaling med en pitebo....då har man inte fattat mycket....En geografilektion/samkällskunskapslektion för VK:s journalister kanske vore nåt för nya chefredaktören att ta ta i?


Läs: http://www.vk.se/Article.jsp?article=243390


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards