Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Ines - 28 januari 2009 22:38

Vissa tanter kan göra mig riktigt lyckliga! Som i kväll när jag hämtade kläder i kapprummet på kyrkan. Det stod en gammal tant och muttrade: Det är som att jag tagit med hela bohaget...och så bara släpper jag det innanför halldörren...inte konstigt det ser ut som det gör.


Oj, sa jag. Fler som är som jag...

Jaa, säger hon och spricker upp i ett leende. Men det är ingen fara. Bara en försenad tonårsrevolt!


Det kändes som en riktigt bra förklaring faktiskt.


God Natt!

Av Ines - 28 januari 2009 22:33

Blev både mat och



Bob Dylanmusik ikväll.


Himla gott med "riktig" mat när man som jag ätit soppa både till lunch och middag igår. Inget fel på soppa, men man står sig inte särskilt länge på det.


Ska försöka lägga mig åtminstone lite tidigare i kväll än igår. I bland riktigt känner man hur skönt det är att faktiskt sova...


God kväll!

Av Ines - 28 januari 2009 20:51

Kunde inte låta bli. Snodde ett klipp från min "särbo".


http://tantvass.se/snd/RobertBroberg-VinnaEllerForsvinna.mp3


Nåt att ta till när det känns motigt att kliva upp.


God kväll!

Av Ines - 28 januari 2009 20:21

Var in på Stadium idag. Kom på att jag får ju hit yngsta sonen på fredag, så jag kan ju se om det är nåt han behöver. Ringde upp och svaret kom med viss tvekan: Strumpor, ja det borde du klara....


Inte mycket tilltro där inte. Men nää, jag ska inte ens försöka ge mig i kast att köpa sånt jag tycker är snyggt. Det är bara dumt.


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards