Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Ines - 9 januari 2009 21:34

Finns det någon jag verkligen tycker synd om idag, så är det människan som satte en kastrull med olja på spisen under julafton på Ålidhem. Som att det inte räcker med att familj och grannar blivit hemlösa....all ångest och självförbråelser...för det är jag helt övertygad om att personen har. Nu kommer dessutom ytterligare salt på såret: Misstankar om brott.


http://www.vk.se/Article.jsp?article=242986


Det finns nog ingen som kan döma denna person hårdare än vad han /hon gör själv. Men det känns hemskt att läsa kommentarer om personen samt brandmän och övrig personal som troligen gjort sitt bästa denna ödesdigra natt.


God kväll!

Av Ines - 9 januari 2009 20:54

Nu är det bara att passa busstiderna, för nu har jag investerat i ett månadskort!

Blir ibland så himla full i skratt i bussen. Jag åker nu samma linje som min äldsta son försökte få mig att åka själv, när han bodde i Umeå....Näää, du får komma till busstation och hämta mig. Det blir bara fel om jag åker ensam! Haha, starkt jobbat att åka alldeles ensam nu tycker jag.


Himla skönt väder idag. Vi fick riktigt vårkänslor på jobbet. Men än är det nog för tidigt att börja ha det ändå. Har börjat komma över att det bara blir ett vikariat och inget mer. Det är ju kul att så många hälsat mig välkommen tillbaka. Hihi, jag sa till vår poet att jag är bara tillbaks för att han ska ha en chans att hinna med. Förra gången jag blev avtackad, så hade han missförstått och inte gjort någon till mig.


God kväll!



Av Ines - 9 januari 2009 20:17

Det här vill jag också kunna:



Inte öppna paket eller så. Men kunna lägga in bilder med text och datum.


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards