Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Ines - 8 januari 2009 23:25

Jaha, så kunde jag sluta tro på en förlängning av mitt vikariat. Kommer att bytas ut till sportlovet som det ser ut nu. Det känns inte kul alls. Ständigt nummer två, vad det än handlar om....


Enda fördelen att få veta det nu. är väl att jag inte hunnit lägga ned min själ i dessa barn och inte kommer att göra det heller. Tycka om dem lagom mycket så jag kan släppa taget om åtta veckor.


Fick höra att en kollega väntar barn! Njet, syns inte på honom men antagligen på hans fru. De vet vad det ska bli men han vägrade avslöja. Det är nåt jag inte skulle vilja veta i förväg? Det skulle nog kännas som att öppna julklapparna den 23 december.


Men jag lyckades ta bussen idag! Nåt att vara glad för i alla fall.


God Natt!

Av Ines - 8 januari 2009 23:16

Vem sa att lycka inte kan köpas för pengar?  

Om någon undrar hurdan tändare jag vill ha, så kommer svaret:



en sån här!

Kolla vad den kan!Hittade den hos:
http://mamselamsen.blogspot.com/ 


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards