Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Ines - 7 januari 2009 22:23

Japp, man ska absolut vara försiktig med vad man önskar sig...Det kan gå i uppfyllelse! Har önskat mig vardag och tillbaka till ordningen, men efter idag så. Tja, önskade mig för en kort stund tillbaks till jullovet igen.


Nåja, det blir bättre. Med jullovsystra barn och smällkallt ute så blir det livat! Men visst kändes det att vara ensam med dessa ystra barn i morse. Men kan ju också ha berott på att jag var långt ifrån vaken...?


Dagens goda gärning är i alla fall att jag skickat paket till sonen. Med det tänker jag med gott samvete lägga mig och tomglo på TV:n.


God Natt!

Av Ines - 7 januari 2009 21:30

Så himla irriterande "mitt nya liv" börjar! Eller hur djupt rotad är vanorna? Jag har faktiskt varit bussåkare en gång i tiden...även som bilägare och med barn att skylla på.


Så vad är problemet? Tja, var inte så mycket att välja på när jag vaknar samtidigt som bussen går. Häpp! Farligt att ligga och ladda en hel dag?


Men i morgon börjar jag sent så det vore väl själve den om det inte funkar i morgon.


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards