Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Ines - 20 januari 2008 23:33

Haha, min present av Kerstin kom faktiskt till användning idag!! Att rengöra en torktumlare utan dammvippa? Nä, det måste vara snudd på omöjligt? *LER*

TACK Kerstin! 

Av Ines - 20 januari 2008 23:12

Hur lycklig som helst för att äntligen ha tagit min flytt till vägs ände, lycklig för att jag fixade att baxa ut pappas skrivbord, trots att jag var själv. Då kom det stora vemodet in (oj, blev en sångtext plötsligt). Jag kände mig superledsen över flytten, att lämna min lägenhet och plötsligt kom det upp vad Stefan och Maja sa när jag flyttade in: Den här får du aldrig flytta ifrån!


Nä, hade ju inte tänkt det heller, men nu var det pengarna som styrde. Utan fast tjänst blev det ohållbart med den hyran. Jag hoppas det ger sig när jag lyckas komma iordning i mitt nya hem. När jag känner att lönen räcker till mer än att bara bo...Får väl leva med ledsenheten ett tag. 


Sängen nästa och tidigt upp i morgon! Har jobb på samma ställe i veckan.


God Natt! 

Av Ines - 20 januari 2008 23:12

Tom hade bjudit hem sin mor på middag. Under middagen kunde inte hans
mor undgå att lägga märke till att Toms rumskompis Per var väldigt
stor och ståtlig.

Hon hade länge misstänkt att de två var något mer
än bara rumskompisar sa hon frågade sin son om det var så att de var mer
än kompisar. Men Tom förnekade det hela och försäkrade sin mor om att
de bara var rumskompisar.




En vecka senare sa Per till Tom:
'Har du sett den vackra soppsleven i silver? Den har varit borta ända sen din
mor var här på middag. Du tror väl inte att hon tagit den?' Tom
trodde inte det men han skickade henne ett mail för säkerhets skull;


Kära mor, jag säger inte att du 'tog' eller 'inte tog' soppsleven men
det är ett faktum att den har varit borta ända sedan du var här på
middag. Hälsningar Tom.

Några dagar senare fick han svar från sin mor:
Kära Tom, jag säger inte att du 'ligger' eller 'inte ligger' med Per,
men faktum är att om han hade sovit i sin egen säng hade han hittat
soppsleven för länge sedan. Hälsingar Mor.


Dagens visdomsord : LJUG INTE FÖR MAMMA


Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards