Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Ines - 27 januari 2008 22:46

Åh, vad tyst och tomt det blir när Christoffer åker hem igen. Men den här gången gjorde vi nåt nytt! Vi har bestämt när han ska komma nästa gång. I alla fall nästan... Fick ju lite flytthjälp av honom. Äntligen någon som fixade mina kökslådor och dessutom har lampan till vardagsrummet börjat lysa. TACK!


Ska nog inta sängen nu, så inte salsakursen i morgon blir en upprepning av förra veckan? Felsteg om vartannat!


God Natt! 

Av Ines - 27 januari 2008 22:42

En ramsa som fastnat i mitt huvud efter sista tidens turbulens: " Den som ger och tar igen,han är tjuvens bästa vän."  Den brukade min mamma säga ibland när vi var små om det blev tjafs om grejer. En vers som håller än i dag! I alla fall som mitt rättesnöre... 

Av Ines - 27 januari 2008 22:40

Åh, kan jag vara annat än lycklig!

Christoffer

Tänk att jag har en son som bara slår sig ned och börjar spela piano. Skulle jag oxå vilja kunna.
Men jag blir lycklig när han kan!

Av Ines - 27 januari 2008 15:21

Ett lite sent god fortsättnins-mejl som kom i brevlådan:


2007 har snart passerat....






Nu ser vi fram emot 2008






Det kommer kanske att innebära en hel del risker






Du kommer kanske att möta problem






Så håll Dej vaken!






Ta tid med Dina vänner






Hoppa över hinder






...med försiktighet...






...och vaksamhet...






Ingen tveksamhet!!






Möt utmaningarna!






Kom ihåg att skratta!






Samarbeta






Upptäck






Hitta nya vänner






Framför allt...var beredd på äventyr!






Håll ihop!






...och Du kommer att kunna gå långt...






...mycket långt...






Nja, kanske inte långt...






Ta alltid tid att lukta på blommorna






Glöm inte bort att roa Dej och att ta igen Dej!






Och glöm inte bort att älska Dina närmaste!

Ha ett bra år!



  Visa som bildspel Ladda ned

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards