Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Ines - 18 januari 2008 23:13

Med alla böcker som jag kommit på att jag har är mitt nästa IKEA-köp en:

Bokhylla.

Billy bokhylla!

Min nuvarande håller på att digna av alla böcker och borde få gå i pension? För jag är definitivt inte beredd att kasta böcker jag tycker om, eller som jag inte ens hunnit läsa! Jag har ju förmånen att ha fått en massa böcker, av min bokälskande familj så därför har jag i min ägo ett antal böcker att läsa...God kväll!

Av Ines - 18 januari 2008 23:08

I kväll kom soffan. Hur kul var inte det? Fick god hjälp av Agneta med att:

Soff-bygge

skruva ihop den. Guld värt för ensam hade jag inte fixat det.

Vi blev lite full i skratt när vi upptäckte vilken bok hon råkade få tag i när en bräda behövde pallas upp:

Bok.

100 saker du kan göra utan en karl! En julklapp från mina syskonbarn för nåt år sedan.

Efter lite tjorv stod äntligen soffan färdig!

Soffa.

Dax för provsittning...

Av Ines - 18 januari 2008 09:50

I dag är det dagen S som i soffa!!! Som jag har saknat soffa....Började röja i förrådet igår och gjorde en del glada upptäckter! Böcker jag saknat kom fram. Faktiskt så äger jag Solstorm som jag varit och sett på bio häromdan. Men slängde oxå saker som var mindre kul att slänga. *SUCK*

Blev hur arg som helst på Stefan som hade kunnat kasta de tunga saker han lämnat kvar...men sen blev han snabbt förlåten när jag hittade ett morsdagskort jag en gång fått av honom. Nu ska jag iaf fixa ett hänglås innan jobbet.

Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards