Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Ines - 24 januari 2008 21:49

Vissa människor får mig att vilja brista ut i:

Din satan ...

satan ...

du din satans helvetes jävla skit!

Din jävla skit;

Bondlurk, läbbiga skurk,

ynkliga parasit!

Pottsork, snuskiga stork,

din ruttna rot, din fulla kork!

Avskum, spattig och krum,

du är så jävla dum!

Din usla gam,

din slemmige torsk,

förnicklade pappskalle,

skunk, förbanne mig,

lägg ägg, slibbiga drägg

skitstövel och bandit!

Slashas, ditt vidriga as,

piss och pest och senapsgas!!

Sopprot, helidiot, fan vad du bär emot!

Din sabla bock, ditt feta arsel,

våga dig aldrig mer hit!

Attans skitstropp, hörru din

saaaa, saaaatan,

helvete,helvete, helvete, helvete,

helvete, helvetes jävla skit!


  Med andra ord: Den välkände svordomsvisan. Men tyvär, jag är för väluppfostrad för det! Men tänka får jag...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards