Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Ines - 23 januari 2008 21:50

Åh, vad sugen jag blev! Hittade en scrapbookingkurs på Medborgarskolan när jag var på salsa-kurs. Hur kul skulle inte det vara?

Av Ines - 23 januari 2008 21:38

Den här bilden kom som tips på compact living:


Loftsäng Nja, skulle inte våga sova pga höjdskräck!! Skulle nog bara ligga och fundera på när det rasar?Tycker nog inte det "riktigt är så illa ställt" än? Bor i mindre lägenhet nu, men inte trångt. Det räcker för mina behov. Sen att det tillfälligtvis blir trångt...det är som bara att acceptera?

Av Ines - 23 januari 2008 21:34

Kände mig så glad för mina tidiga tider i veckan. Ha, kliver upp mitt i natten och hinner ändå inte mer på hemmaplan. Var helt slut igår så det blev tom siesta en stund på em!! Hade ambitionen att lyssna på en föreläsning men det hoppade jag över. Salsakursen i måndags var rena katastrofen...mina danspartners önskade mig nog dit pepparn växer?

Problemet är väl att det funkar inte att lägga sig samma tid som förut, men börja nästan två timmar tidigare? Tja, i morgon besiktas lägenheten och det blir ju genast ett projekt mindre att bry sig om. Det enda som är kvar är cykeln och en utegrill. Cykeln ska jag ta med vid besiktningen men grillen? Det är inte min så vad gör jag med den? Kan ju inte direkt påstå att jag har överskott av plats efter manövern med skrivbordet?

Dagens roligaste fråga är förfrågan från tjejerna i Sollefteå att springa i deras lag i år igen. Har inte bestämt än och det är ju länge kvar. Nu är det iaf soffan nästa. Tidig uppstigning imorgon!

Av Ines - 23 januari 2008 21:33

Fråga folket! är vänsterpartiets kampanj för en folkomröstning om EU:s nya grundlag.

Fråga folket-kampanjen startade den 18 januari och pågår till och med den sista mars.

Istället för en traditionell namninsamling satsar vi denna gång på videohälsningar till regeringen som vem som helst kan skicka in för publicering på vår kampanjhemsida. När kampanjen avslutats kommer alla hälsningar att skickas vidare till regeringskansliet.

Gå till vår kampanjhemsida för att se alla hälsningar:
www.vansterpartiet.se/fragafolket Contact Info Email: emil.lindahl.persson@vansterpartiet.se Website: http://www.vansterpartiet.se/fragafolket

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards