Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Ines - 4 januari 2008 23:08

Åh, jag fick nätet!! Inte tack vare min internetleverantör utan med hjälp av en datakunnig kompis!!! Vad säger man? Efter massor med tid i datasupporten, olika personer var resultatet- inget nät.


Efter ett samtal, tre minuter så fick en datakunnig vän ut mig på nätet...



Av Ines - 4 januari 2008 11:45

Vilken dag det blev igår! Väcktes av en faster som talade om att det fanns en soffa i VK. Två timmar senare kom nästa bud: Du kan hänga med på ett jobb så tar vi IKEA sen....Efter stor beslutsångest och lite avbokningar av folk som lovat hjälpa till med flyttstädning bar det av. Innan kvällen var slut hade jag köpt ny soffa och databord samt lite annat från IKEA. Dessutom blivit stående i en och en halv timme på E4.an För att en finsk långtradare fått soppa-torsk!!

Nu är det enträgna försök att få loss datakabeln så jag kan plocka med mig datorn till mitt nya hem. Lättare sagt än gjort för den är fastskruvad under listen av nån vänlig själ som stördes av att den drällde på ovansidan...

Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards