Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Ines - 25 januari 2008 23:00

I kväll testade vi att bädda upp:  Bäddsoffa bäddsoffan.  Blev väldigt bra, så i natt Bäddsoffa får Christoffer inviga den.Sov gott! 

Av Ines - 25 januari 2008 20:57

Han har som växt en hel del! Christoffer. Christoffer håller i sin allra första pyamas.Nä, funkar inte till helgens övernattning... 

Av Ines - 25 januari 2008 16:43

Skulle öppna på jobbet i morse. Trallade upp och skulle hoppa in i duschen. Shit! Inget varmvatten? Hade läst nån skylt om avstängt vatten, men det var ju igår? Tja, bara att inse att det inte fanns så jag duschade snabbt som sjutton. Gick glad i hågen till bilen och var nöjd med att vara ute i god tid. Ha, bilen var som ett enda stort fryspaket och gick inte att ta  sig in i. Snabbt in och på med vattenkokaren, försökte desperat tina upp billåset. Det slutade med att jag fick krypa in via bakdörren! Började skratta halvvägs för jag insåg att det fanns en risk att jag skulle tvingas ta mig ut samma väg! Mycket riktigt, inte gick det att få upp nån dörr på jobbet. Att halka in via bakdörren är en sak, att ta sig ut i motsatt riktning nåt helt annat....


Men ut kom jag efter lite trassel och slängde mig mot fritidsdörren. Vilken lättnad, ingen som stod och väntade iaf. Men jag hann inte mer än in så var första barnet på plats. 

Av Ines - 25 januari 2008 16:41

Får besök av yngsta sonen idag:  Christoffer Åh, jag riktigt känner hur jag saknar honom. 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards