Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Ines - 30 januari 2008 21:24

Ok, jag var jätteirriterad på mig själv för att jag sov bort dagen igår. Eller i vart fall em och kvällen. Men vilken dag jag fick idag! Pigg som en lärka (nästan) och mycket blev gjort.


Så himla skönt att det blir bokhyllor nästa vecka! Åh, så jag längtar! Har avslutat dagen med mat på Ålidhemskyrkan. Hur gott kan det inte vara med ugnsstekt falukorv? Sånt har ju jag knappast ätit sen min lyckliga tid som gift? Eller nåt sånt...Det är i vart fall sällan.


Har dessutom kommit på hur jag fortast ska få över min gamla blogg hit. Det är med bloggen som med saker. *skratt* Svårt att bara kasta! Men det är ju min dagbok, mina funderingar, mitt liv! Klart jag vill ha kvar.  Ibland är det skönt att titta tillbaks och fatta hur mycket som hänt...


Ha en bra kväll! 

Av Ines - 30 januari 2008 20:59

Dagens bästa samtal kom utan tvekan från faster som meddelar att hennes bil går mot IKEA på måndag!! Åh, gissa vem som slipper FLYTTKARTONGER i hela lägenheten? Vem kommer att få två Billy-bokhyllor levererade? Jag, jag, jag!!

HURRA!!


Dagens näst bästa är jobb i morgon! 

Av Ines - 30 januari 2008 20:54

...är det svårt att deppa nån längre stund!  En stor kram från din vän...
155a79e.gif   
Skicka detta meddelande till alla dina vänner... och om du får tillbaka denna från flera olika vänner, betyder det att du har många vänner… om du bara får tillbaka den en gång, var inte ledsen, då har du åtminstone EN BRA VÄN
JAG!

Av Ines - 30 januari 2008 20:49

Ny bilbälteslag fr.o.m 1/1-2008 
  
 

Var vänlig att vidarebefordra detta mail till vänner och bekanta!


DET KAN RÄDDA LIV!
 
  
  
  
 





 


Sätt på bältet och kör försiktigt!


Detta kom i min mejl. Men för att rädda ytterligare liv borde rollerna vara ombytta. Det vet ju ALLA att kvinnor kör bättre än män!  

Av Ines - 30 januari 2008 07:43

Lycka är när varmvattnet kommer som det ska! Vi fick ju problem med det efter underhållsarbetet de hade i torsdags. Fredag duschade jag iskallt och i måndags var det halvljummet. Under helgen var det ok, men då hade jag ju tid att vänta. Hörde av en granne att de skulle se över det här i morgon. Tur, för ett tag trodde jag att det bara var jag som hade problem! Med vår griniga vaktmästare så gör i alla fall inte jag en felanmälan i onödan. Men även det kommer att få en lösning! Grannen kunde meddela att vår ordinarie vaktmästare är barnledig! Så det är bara en tidsfråga innan han är tillbaks...

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards