Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Ines - 29 januari 2008 21:02

Har ju kommit på hur himla kul det är att sticka.
Har gjort en sjal som ska värma min frusna själ.

Sjal

Tog bara en vecka att göra.
Hur kul var inte det?


Sjal

Ska göra en till i annan färg. Hittade så mycket roligt garn i flytten!

Av Ines - 29 januari 2008 20:44

50_First_Dates_default.jpg 50 First Dates

När marinbiologen Henry Roth möter den unga kvinnan Lucy Whitmore på ett café är han övertygad om att han funnit den stora kärleken. Således stämmer han träff med Lucy vid samma tidpunkt på samma plats nästa dag. När han dyker upp för att möta henne visar det sig dock att Lucy inte har något som helst minne av honom och deras pratstund dagen innan. Lucy har nämligen blivit skadad i en bilolycka och förlorat närminnet så om Henry vill ha Lucy måste han få henne att förälska sig i honom på nytt varje dag.


Tja, den här hade ju jag redan sett. Men nåja, som slappa framför teven är den väl ok.

 Ha en bra kväll!

Av Ines - 29 januari 2008 20:32

Hade ambitionen att hinna så mycket idag när jag slutade tidigt. Men somnade som en stock i två timmar. Seg som få när jag vaknade. I morgon har jag sovmorgon, så jag får väl göra ett nytt ryck.


Men jag har gjort en hjälte-insats med att tvätta en maskin och medan jag väntade på att det skulle bli torrt så städade jag upp i tvättstugan! Himla snällt av mig. Nu hoppas jag det sprider sig vidare...Kanske rent av är rent nästa gång jag ska tvätta? (blev en rent fyndig mening).


Nä, gjorde väl inte direkt strålande insatser på salsa-kursen. Men gick iaf bättre än förra gången. Nu är det inte så många gånger kvar. Jo, det ÄR kul men lite stressad blir jag. Har varit lite mycket ett tag helt enkelt.


God Kväll! 

Av Ines - 29 januari 2008 13:42

Tina upp dina vänner med tulpaner


www.euroflorist.se
EuroFlorist Sverige AB 040-602 00 20

Underbara tulpan

Nu är den underbara tulpanen här. Tulpanen
är inte bara vacker den är också en härlig
påminnelse om den annalkande våren. Du hittar den i hela världen och i alla färger
utom blått.Det finns massor avtulpansorteroch en tulpan för varje smak, så en
tulpanbukett är aldrig fel. Köp alltid
tulpaner som har en frisk klar färg och kom
ihåg att tulpaner fortsätter att växa i
vasen. När du arrangerar tulpaner i vas
tillsammans med andra snittblommor kan du
placera tulpanerna något lägre eftersom de
snart kommer att växa ikapp de andra
blommorna. Man kan också låta dem växa

förbi de andra blommorna för att ge buketten en vildare och mer oregelbunden/asymmetrisk look.


Kom i min E-post. Ja tack! Jag blir gärna upptinad med tulpaner...känns helt ok.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards