Alla inlägg under juni 2008

Av Ines - 10 juni 2008 21:50

Blev informerad av min kollega att det är fotboll i dag...Va! Har jag missat nåt? Var? Nu? Inledning på sommarlov? Men det regnar ju.... Stod som en fågelholk och fattade ingenting. Men det är på TV. I kväll. De riktigt inbitna har bokat sittplats för två månader sedan! Läs mer: http://www.vk.se/Article.jsp?article=194752 

Av Ines - 10 juni 2008 20:07

Startade dagen med en märkligt seg känsla. Är det nån idé att stressa iväg? Kommer det nån till öppning en dag som denna? Jodå, jag for iväg och möttes av vaktmästarna som höll på att löva alla ingångar och göra fint. Jag fick frukostsällskap oxå! Tack gode gud för att jag for iväg. Kunde ju inte låta bli att ta en bild på allt jobb:   Korten handgjorda av mig, pelargoner som jag pysslat om under våren som Kom från Vännäs från början och till slut stod vi och knöt ihop dem på blompinnar min kollega och jag igår. Himla tjusigt!   Dessa fantastiska barn som gör det så fint på skolavslutningar! Det var lite häftigt när det blev dax för personalens sång. Vi blev applåderade som värsta popstjärnorna! Kul värre... Ha en bra kväll! 

Av Ines - 9 juni 2008 23:21

Finns det nåt som kan reta upp mig till max så är det när grejer bara försvinner! Inte för att jag är så bra på att hålla reda på mina saker utan det känns bara så inn i Norden onödigt... Har letat mig blå (eller hysteriskt som är ett bevingat uttryck!)efter en cd-skiva jag vet att jag äger. Ska ju ge mina arbetsbarn en sommarblomma och ett kort med den finaste dikt jag vet...den som jag förra året lät spela för min Johan: Du vet väl om att du är värdefull. Det närmsta jag kommit är att jag hittade melodin på nätet. Awe32.gif (17242 bytes)    

Av Ines - 9 juni 2008 22:33

Ibland kan jag få för mig att jag ska flytta hem...som när jag haft besök av pojkarna och de åkt igen. Vad gör jag här? Egenligen? Tja, i kväll upptäckte jag nåt som finns i Luleå men inte i Umeå: http://onlinepizza.se/ Beställa pizza på nätet och voilá så har jag den utanför dörren! 

Av Ines - 9 juni 2008 22:22

Äntligen har jag fått se den! Kyrkan alla talar så vackert om:  Passade på att ta ett snabbt foto när vi var in och tränade idag. Kan knappt fatta det men i morgon är det skolavslutning...En av de finaste och roligaste händelser på året? Trots konjunturnedgången på arbetsmarknaden som genast inträder i samband med den... Barnen är glada och sommaren står för dörren! Ha en bra kväll/natt! 

Av Ines - 8 juni 2008 21:14

Läser i Aftonbladet om äldsta festivalsbesökaren i sommar! Åttiofem år gammal....oj, jag som brukar tycka att jag är för gammal? Blir ju så himla kvällstrött nuförtiden! Läs mer på :

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/festivalsommar2008/article2633559.ab

  Jag säger bara en sak: Starkt jobbat! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards