Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Ines - 17 juni 2008 23:12

När vi plötsligt fick ett sånt svinn så kom vi på att vi kunde ta bilarna och fara på en lite längre utflykt.  - Vi skulle ju kunna fara till Gammlia? Regnar det har vi ju museét att ta till.- Jaa! Där är det fint! Har ju faktiskt varit dit en (1) gång! - Visst, det är äldsta skidan, skidans historia och Ingemar...sa min kollega lite halvhjärtat. Till skillnad från mig så har ju han varit i den här stan flera år. Jag har ju ungefär samma entusiasm inför Teknikens Hus i Luleå. När jag var barnledare i Piteå skulle barnen få en utflykt till Luleå. Klart vi ska till Teknikens Hus! Finns det verkligen inget annat vi kan hitta på? tyckte jag då. Nej! Det är ju en fantastisk upplevelse för barnen. Tja, har man jobbat granne med Teknikens Hus i åtta år är man mer än lovligt less på att ta barngrupper dit...  God Natt! 

Av Ines - 17 juni 2008 23:09

 ...att äga en sån här:  en portabel bastu som vi såg på en parkering här i stan! Tänk att få parkera den vid älven i midsommar?  LYCKA!  God kväll! 

Av Ines - 17 juni 2008 22:28

Har varit på stan och glassat runt med Christoffer i eftermiddag. Vi hamnade på pangrea! Hela sommargarderoben för bara 150 kronor! Njet, jag har inga höga krav...ett par nya kortbyxor, en ny lite kul T-shirt och en helt vanlig randig T-shirt!  Jag såg dessutom en alldeles jättefin sommrig skjorta till Christoffer. Nobben direkt! Den var kortärmad...! Men det är ju sommar! Han hänvisade till denna arikel: http://manolo.se/2008/03/02/kronika-att-vagra-kortarmade-skjortor/ Jag kan ju inte påstå att mina barn inte har humor.... God kväll! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards