Alla inlägg under juni 2008

Av Ines - 6 juni 2008 22:39


 
Samling på parkeringen. 


 
Sen börjar vandringen.


 
Jodå, han vände sig om...


 
Det fanns riktigt fula träd...


 
...och vackra sjöar.


 
Till slut nådde vi toppen! 

Av Ines - 6 juni 2008 17:22

Detta är bilden som jag inte trodde på själv:   Med ett krampaktigt tag i räcket tog jag en bild och stegade ned från utsiktstornet! Häftigt att våga men jag behöver ju inte stanna där hur länge som helst. Mina övvriga bilder är en vandring i "Christoffers fotspår". Ha en bra eftermiddag!  

Av Ines - 6 juni 2008 06:41

Sveriges Nationaldag.   Nä, kommer nog inte att vifta med nån flagga idag. På väg mot Tavelsjöberget som jag igår fick höra på jobbet lär vara oerhört vackert.Låter lovande! Ha en bra dag! 

Av Ines - 6 juni 2008 00:15

Enligt Metro är detta en stor fyllehelg?

Då är det väl tur att det finns människor med civilkurage?

Läs mer på: http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3778716

Av Ines - 6 juni 2008 00:14

Av Ines - 5 juni 2008 23:22

Säg vad denna dag inte har innehållit! Började med att en avdelning stod helt utan personal och det inte gick att uppbringa en  enda vikarie! Precis när vi fördelat barnen mellan oss, så dök det upp en...men för att inte förvirra barnen alldeles så tog vi ett gemensamt ansvar för allihopa ändå. Det blev som lättast så.


Jag vet inte när jag sist varit med om att det varit rent jobbigt varmt ute? Inte ens barnen mäktade med och då hade vi ändå låtit dem ha vattenkrig i iskallt vatten för att kyla ned dem! Jag hade nog solsting när jag kom hem. Huvudvärk och illamående så jag somnade helt enkelt.


Den stora frågan i dag har ju varit huruvida tågen har gått. På SJ så sa de att alla Norrlandståg var inställda. Tja, då blir det ju buss? Umeå ligger ju helt klart i Norrland? Nä, tydligen skulle han ha tagit sig till Vännäs och blivit bussad därifrån? Hursom så blev det en bussresa hela vägen. Ska försöka få tillbaks pengarna iaf för lite retligt är det ju att betala dubbla biljetter.


God kväll!

Av Ines - 5 juni 2008 08:01

Så himla kul! 
 Har beställt tågbiljet så ikväll kommer han...dessutom började hans sommarlov igår så han behöver ju inte ha bråttom tillbaka. Ha en bra dag! 

Av Ines - 5 juni 2008 07:29

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards