Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Ines - 1 juni 2008 23:42

Tillbaka i Umeå efter en helg i Luleå. Blev en riktigt trivsam återresa med sällskap och bäst av allt: Jag behövde inte köra! Hade med mig Katrin som gladeligen körde i stället för mig. Finaste utsikt i helg är väl den här: Persön  Roligaste upptäckten är nog att jag har en kusin som börjat köra MC! Wow! Det är nåt jag inte skulle våga mig på? Tristaste upptäckten i helg är hur det ser ut på mitt bostadsområde efter helgens yra. Shit! Så mycket skräp och glassplitter. Mest nöjd med är nog att jag faktiskt hann med att plantera en blomma ikväll. Nu är det sängen nästa! God Natt!   

Av Ines - 1 juni 2008 14:15

Fick reklam från Euroflorist: 

    
    Tid för party
Äntligen är sommaren här eller väldigt nära iallafall. Vi planerar semestern, grillningar och bara längtar efter att få koppla av med familj och vänner.
Varför inte överraska någon med en sommar hälsning redan idag.

  Se mer blommor!  Välkommen att överaska mig! Jag gillar  blommor...

Av Ines - 1 juni 2008 13:54

Något sompräglat hela min Luleåresa är förvirring...Har tappat räkningen på hur många ställen jagglömt plånboken på bla. Idag skulle jag besöka en kompis...hihi, höll på att köra till fel sida av stan! Men jag kom på mig att hon flyttat sen sist INNAN så det var ju bra. Nu är det sista svängen hos grabbarna före tillbakaresan. Inte jag som kör och det är jag glad för. Ha en bra söndag! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards