Alla inlägg under juli 2009

Av Ines - 24 juli 2009 15:41


- Om du försöker att ignorera en knackning på din dörr, skrik då inte "Nej!" när någon frågar "Är det någon hemma?"...

Av Ines - 23 juli 2009 23:33

Man skulle kunna tro att jag "stulit" hos Erica...men nä, han finns ju på youtube!

Av Ines - 23 juli 2009 23:01

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.


Nalle Puh - A.A Milne

Av Ines - 23 juli 2009 22:51

Det blir en natt i skräck och fasa. Det är nämligen jag som öppnar bygget i morgon....Huga, när gjorde jag det sist? Längesedan iaf.


Har lyckats med bedriften att tvätta det mest akuta i kväll. Har fattat att det är ruggigt svårt att boka tvätttid här. Det tog ett tag innan jag kom på det. Här ligger tvättstugan i samma hus, så tvättning efter åtta är tji fic jag. Förut bodde jag med tvättstugan separat och då kunde man tvätta dygnet runt. Nu hjälper det inte ens att jag börjar tio. Jag hinner inte på morgonen, eftersom tvättpassen börjar åtta....Bara ett pass som funkar på hela dan. Klurigt värre!


Har valt dikter till begravningen också. Skönt att vi var ganska överens vilken som passade bäst.


För övrigt har jag bara åtta arbetsdagar kvar i Umeå.

Av Ines - 22 juli 2009 23:52

Denna kväll har gått till att kolla flyg, boka om biljetter och försöka få min dator att funka som jag vill...Inte alltid det lättaste.Jag har tagit mig friheten att boka en flygbiljett Stockholm- Luleå tor utan att veta om jag får ledigt. Mailade min chef som svarade med ett automail om att han är på semester.Men vem nekar ledigt för begravning? Jag ser fram emot ett mindre händelserikt liv. Det här blir rent tröttsamt

Av Ines - 22 juli 2009 08:45

Av nån anledning började jag tänka på Christoffer när jag såg den här:

Av Ines - 22 juli 2009 08:32

Det känns ju lite knasigt, att jag har kvar min farmor men mina barn har förlorat sin....

Av Ines - 22 juli 2009 07:31

Jag har trott att rötmånaden redan inletts. Men nä, tydligen inte förrän i morgon enligt NSD.


Läs mer: http://www.nsd.se/nyheter/lulea/artikel.aspx?ArticleId=4757267


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards