Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Ines - 6 juli 2009 21:55

I dag sparkade sommarverksamheten igång. Nån som missat att tala om det för vädergudarna? Det var kallt och regnigt.


För övrigt präglades dagen av kaos, alldeles för många barn mm mm. Det blev aningens lugnare när vi tog beslutet att öppna upp en avdelning till strax före lunch.


Har fått hjälp av Johan att fixa sånt som jag är förkort/svag att fixa själv. Sen drog han tillbaks till Luleå och det blev plötsligt så himla tyst och ensamt här. Kan ju vara lite skönt med tystnad efter intensiva dagar, men det är ju inte som att det är Johan som pratar mest?


Har fått brev från jobbet också! Nu vet jag hur mitt schema ser ut och det verkar helt ok. Dessutom måste jag vara extra snygg första fredagen för då är det personalfotografering.


God kväll!

Av Ines - 6 juli 2009 20:43

I helgen missade jag (bland allt jag missade) även Pajala marknad.



Jag brukar ju hävda att "har man sett en, har man sett alla". Men lite kul att se yngsta sonen sommarjobba. Tydligen gjorde han även en bra förtjänst.

Starkt jobbat, grabben!
http://www.nsd.se/nyheter/tornedalen/artikel.aspx?ArticleId=4732455

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards