Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Ines - 3 juli 2009 21:33

När det stod klart att jag fått jobb, så var en sak helt klar: En ny dammsugare blir nåt av det första jag investerar i. Sista uppdraget blev rengöringen av pappas/Stefans skrivbord. Förvarad på det mest udda ställen var den full av allt möjligt. Så nu skulle den väck.På väg mot sista resan.
Inte bara en ny bil. Nu även en likbil.Men nä, det visade sig vara lättare sagt än gjort. Det var inte bara att fara till återvinningen inte. det behövdes besökskort som jag hade noll koll på hur det fungerar. Så den fick följa med tillbaka. Kanske hinner jag med när HSB lägger ut containrar för grovsopor i höst?Men lite fantastiskt är det ändå att detta är dammsugaren mamma och pappa bedömde spm "slut" för 13 år sedan! God kväll!

Av Ines - 3 juli 2009 07:35

Åh, vad jag funderade över denna bild:



Bilden på pappa.


Frågan var om han skulle packas med till Södertälje, eller tas med när jag flyttar för gott. Det slutade med att han packades ned och finns i Södertälje. Jag har haft denna bild i alla mina hem i fyra år. Nä, mitt hem är inte hos Joakim. Jag är bara en tillfällig gäst här, så då får han stå där mitt hem är.


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards