Alla inlägg under juli 2009

Av Ines - 30 juli 2009 21:48

Spanade in på andra bloggar. Denna gång mäkta imponerad av Göran som tagit upp löpningen igen. Dessutom lyckas han lägga in sin runda på nätet!


Här har han varit:

 http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=16067


Nu har jag inte bara Agneta att klå....


God kväll!

Av Ines - 30 juli 2009 17:44

Jag ligger nog väldigt mycket på minus, när det gäller att sova? Igår tog jag välbehövlig siesta från klockan 19.00 Var vaken en stund vid 22-tiden men dånade in i fablernas värld vid 23.00 Vad händer? Jag vaknar pigg och utsövd klockan 05.00


Strålande, om jag nu hållt mig vaken. Nä, jag kan sova tills klockan ringer. Ha, jag vaknade av Hannah som undrade om jag försovit mig! Det är farligt att sova, eller?


Ha en bra kväll!

Av Ines - 30 juli 2009 17:42

Hej,

Tack vare dig och alla andra användare har godstart.se nu kunnat betala ut ytterligare 60 000 kr till välgörenhet!

Med det här mailet vill vi informera om vart pengarna skänkts.

Vi som driver sidan är enormt glada och rörda över att så många använder godstart.se och att fler hela tiden strömmar till. Bara genom att ha den som startsida och göra sina internetinköp via Handla gott-sidan (http://www.godstart.se/handla_gott.php) har vi alla gemensamt samlat in betydande belopp till välgörenhet – helt gratis. Eftersom sidan drivs ideellt och helt utan vinstintresse så är det endast Skatteverket som belastar intäkterna – resten betalas ut till de organisationer som ni valt.

Utbetalningar sker om 10 000 kr och nu har följande organisationer återigen uppnått detta: Rädda Barnen, Röda Korset, WWF, BRIS, SOS Barnbyar och Ett klick för skogen.

http://www.godstart.se/om_godstart.php kan du se exakt hur mycket som samlats in och vart pengarna skänkts.

Det som är avgörande för insamlingstakten är naturligtvis hur många vi är som använder sidan. Vi är väldigt tacksamma för den hjälp vi får av er med att tipsa andra om godstart.se – det gör verkligen skillnad!

Tack för att du använder godstart.se och trevlig sommar!

Hälsningar,

Erik, Philip, Ragnar & Anders

Av Ines - 29 juli 2009 22:59

Hade tänkt hinna med lite på "hemmaplan" i kväll. Men nä, det blev bara en välbehövlig, slapp kväll framför TV:n. Men jag var i alla fall vaken och fick inbjudan till kalas på lördag.


Dax för lilla Isak att bli 1 år!



Ska bli kul att få se honom gå nu.


God kväll!

Av Ines - 29 juli 2009 22:21

Om man aldrig har varit ihop med någon förut kan det kännas annorlunda. Man måste hålla sig hemma lite mer, ifall pojkvännen inte har någon nyckel.


Susan 6 år


Ur boken "Barns tankar om kärlek"

Av Ines - 29 juli 2009 22:11


Det kändes lite synd att jag saknade tejp när jag hittade den här i bilen: 


Av Ines - 28 juli 2009 23:00

Den stora frågan i kväll var: Kommer Ingela att våga? Svaret blev: Självklart, men hon bytte bil....


Vårt bingo-gäng hade utökats och då blev det legitimt att ta en bil till, så vi skulle rymmas. Så i kväll spelade vi inte i den förargliga gula bilen utan i en mer diskret svart.



Vi kunde också notera att det kommit ytterligare en gul bil på plan...men vi valde den svarta....

God kväll!

Av Ines - 28 juli 2009 22:57

Åh, vad jag kan bli grymt avundsjuk ibland. Som tex när människor förändrar sina blogg-utseénden. Katarina på jobbet hade snyggat till sin blogg.


Jag vill också kunna!


Spana in: http://katla.webblogg.se/index.html

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards